Thursday, August 25, 2011

Countdown 6 | Membeli belah barang

Salam,



Sambil menunggu abah habis buat kerja, snap je la segala benda di celcom centre ni.

Tadi beli banyak barang. Satu barang beli, satu kali ganda aku rasa berat nak balik Rusia. Berat hati. Barang banyak, rasa macam balik first year itu hari. Tapi balik sana nanti memang aku kena diet. I mean unhealthy way punya diet. Maybe aku berpuasa? Plus exercise vigorously. Low intake, high output.

Harapnya macam itulah. Reason buat benda ni just nak naikkan self esteem balik. Imej sangat efek aku. Cukuplah kutuk diri sendiri. Budak Form 5 perempuan cakap aku chomel. Sila jeles. Ni adik aku yang bagitau.

Kalau dia bagitau awal-awal, dah lama aku masuk meminang. Lol.

Ye, aku tau aku desperate.

P.s: Baju raya kaler oren. Jangan ada yang sama.

P.p.s: Semalam hari yang awesome. Thanks for chatting with me. Memang dah hilang awkward tuh. Haha. Tapi sori, semalam battery memang buat hal. Sakit sakit perut memang malas nak bangun gi amek charger. Huhuhu.


Salam.

Piau (kucing penulis) kirim salam

Location:Alor Setar

1 comment:

Anonymous said...

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...