Monday, June 20, 2011

It's the other way pulak.

Salam,

First of all, 'thanks' to Khaddy for replying my last post, which she linked my blog in her blog which in turn, dragged lots of reader from the entire universe. Thanks khaddy, thanks -.-".

Apparently, disebabkan kes itu jugak, aku dapat tau dua orang member aku ada blog baru tanpa aku tahu yang derang ada blog baru.

*Kecewa*

Mungkin hal hal perempuan, so tak perlu la tahu kan. Whatever. So, disebabkan entry yang lepas jugak, aku kelihatan sangat pelik, sebab aku mengeluarkan entry yang pelik, sebab, itulah dia jadi pelik, paham tak orang-orang pelik macam aku ni sangat pelik? Bukan, itu cuma luahan, yang jadi macam semua orang tahu is, sebab, Khaddy mereply aku punya entry tetiba, haha. Duh, terasa triple loser la pulak tetiba. Okeh, takyah amek tahu. PES (pre-exam syndrom) la katakan. Untuk CLARIFY things, aku nak nyatakan yang bahawasanya (?) aku tak mencari isteri/girlfriend/perempuan-simpanan/bitch/pelacur pun. Tak. Last post tuk sebagai rasa kagum/expressive dari video channel 'Arturo Trejo' itu je. It's just I'm not that desperate pun. 4 tahun lagi nak jadi tukang cucuk ubat. Lama lagi tuh.

Anyway, semua orang sibuk buat entry Hari Bapa, so, aku pun nak buat jugak la. *gedik*.

Macam tipikal pulak buat entry macam tuh, tapi dah nak dekat exam ni, tak dapat la nak buat benda-benda special, melainkan doa. Aku tak wish lagipun ayah aku hari ayah, sebab aku rasa kosong sebab, tak kasi apa-apa untuk ayah aku. Perhaps, berdasarkan blog Syeera (sila click) dia cakap sebaik baik hadiah pun doa. Apa-apa je lah. Aku doa-doa jugak, tiap tiap hari aku doa kat mak ayah, guru, adik beradi semua la. Cuma, aku nak kasi apa ya kat ayah aku ni. Hurm, aku dah ada idea. *kasut adidas*

Tapi, semalam ayah aku buat benda pelik. Dia hantar email, dia tanya "Nak iPad 1 ke iPad 2?"

Baru hari ni (dalam 2-3 pagi) aku reply. Heh, aku nak iPad 2, which aku nak beli guna duit elaun aku sendiri. Pastu dia tanya nak kaler apa, aku cakap putih, 16GB, WIFI+3G. Fuh, dia nak belikan since dia dah kat KL. Heh, OMG, dia dah belikan kat aku, OMG, aku kena buat apa ni, bukan sekarang hari raya ke. Eh, hari bapa ke, aku la suppose nak belanja dia segala macam.

Ini kes berat.

Dia kasi benda berat, so aku kena cari satu benda berat untuk dia, paling kurang pun yang paling signifikan untuk dia. Macam baju adidas and a part of shoes. Sebab dia minat barang adidas. Macam mana ni macam mana ni.

Ada banyak lagi nak kena baca FIsiology, nanti-nantilah pikir. Anyway, terima kasih abah. Bila la anak ni nak balas jasa abah ni. Dah la abah keja tak semena-mena, bukan doktor pun, bukan engineer pun, bukan manager pun. Just technician biasa.

Ini buat aku rasa loser dengan abiliti ayah aku simpan duit, utilize duit, and sampai orang ingat dia makan rasuah sebab dapat guna duit dengan efficient.

Orang melayu kan suka sangat menfitnah orang yang senang. Pantang senang, rasuahlah jawapannya.

Melayu-melayu.

Salam.


1 comment:

etie aziz said...

nk ipad satu.. terima kaseh.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...