Monday, May 30, 2011

Aziera

Salam,

First of all, saya ingin minta maaf ya Azie sebab semalam gua amatlah sibuk, nak cari-cari facebook ko lagi dah la lama. Although aku 150% yakin yang ko takkan baca entry ni, sebab blog ko pun entah mana, entah ko cuba lari dari semua orang ke apa ke, aku taktau dan tanak ambek tau, sebab depan aku ko adalah kawan yang baik.

kenapa bunyi macam emo jahat ni? -.-"

okeh, aku sebenarnya dah cuba nak wish kat ko. skype dah. entah ko dapat ke tak mesej tuh aku pun taktau, facebook pulak tanampak batang hidung ko dalam friend list aku, maybe ko dah remove plus block aku atas sebab-sebab yang aku sendiri taktau. fine, perempuan memang pelik-pelik -.-". anyway, yang penting exam IB ko dah habes kan? so bertambah tambah la enjoy ko nanti ye.. harap ko dapat fly ke negara selain Rusia -.-".

last words, selamat hari jadiiiiiiiiiiii to Aziera Ishak !!!

*awkward macam KD*

dah besar tak perlu hadiah la eh? hoho.

salam.

1 comment:

Siti Hajar said...

aziera..... h0meroomate ak!
happy bufday gak~
=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...