Thursday, February 3, 2011

Mean Girls 2

Meaghan Jette Martin
Salam.

Semalam adalah tidak mengantuk. disebabkan dah takde keje, so aku layan la movie yang aku tak layan lagi. Tengok citer hantu kejap yang Amy Mastura berlakon tuh, and then, sambung citer Ngangkung yang aku tak sempat habeskan sebab dia ter-intervened dengan match MU, and lastly aku tengoklah citer Mean Girls 2. Actually aku taktau pulak ni ada dua, tapi lepas aku punyalah curious dengan asal usul minah sebelah kiri aku ni, so aku google la. 

Omigod, I fell in love with her !!!

Taklah. Actually ye pon. Malas je nak buat wallpaper, nanti orang usha pelik, apakah laki buat wallpaper dia ni apakahhh??? Lagipun dia ni memang buat aku dejavu la. Rupanya, gaya pemakaian and muka dia dalam citer tuh, actually mirip sorang Russian kat sini. Nama dia natasha. Seriously, look very alike. Rambut, muka, dressing. Pfft. Patutlah aku triple crush kat citer ni. Citer tuh bese-bese la, tipikal bitches high school yang dengki mendengki sesama pempuan. Alah, kat sini pun dua kali lima je, dah hakikat pempuan. 

Suddenly teringat waktu sekolah rendah. Dude, sekolah rendah aku penah ada crush, hagahgahga, tipulah kalau korang tapenah ade crush. tapi aku bangsat la time sekolah rendah, perangai macam budak-budak (seriously, dah zaman budak-budak memg la KENA perangai budak-budak, ko nak poyo mature PESAL?). Haha. Last-last takde dah crush, and semua pempuan benci aku. Aku gaduh ngan pempuan, tak ke? Punca dia senang je, cakap aku 'bodoh', 2 minit lepas tuh kerusi naik atas kepale ko. 

Haaaa, skrg sila takut dengan aku cepatttt !!!

   It just itu zaman dulu. Aku mmg taktau nak pikir. Aku pikir logik semua benda. satu di balas satu. skrg belajar banyak la kan, life bukan pasal semua benda yg kita nak, perlu sacrifice jugak. kekadang perangai lama aku membantu untuk IQ aku jugak sbnrnya, sebab? atas sebab2 aku sendiri tak paham, tapi betolll. skrg taklah. tak bermaksud aku bengap skrg, cuma kurang cerdik macam orang lain. itu jer. and dulu aku mencarut mmg puh pekat pioorrr habes, macam, sekali keluar boleh buat combo. and this thing tak hilang sampai aku kat pasir salak.

how hard is to forget the first love eh? pfft. because i can't really get her out of me. ah benci ah.

k bye salam.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...