Wednesday, September 21, 2011

Bahagia dengan stress

Salam,

Mungkin ini akan jadi update blog yang pendek. Ni macam sangat sangat pendek, sebab tuh aku tulis ayat ni, sebab tak nak bagi pendek. But the thing is, walaupun nampak aku online dekat ym hampir dari malam sampai ke pagi, the fact is, aku tak sedar pun aku online. Sebab, aku guna iPad, and dia adalah auto login. So, sekarang ni, most of the time, aku sakit dengan kesibukan third year.

Bukan nak exaggerate or hyperergy or whatever you guys wanna call it, but, memang pun third year sibuk. Macam ada tiga bini. Tiap tiap hari ada karenah yang perlu dilayan. Masing masing pulak kena prepare mentally. Disebabkan kesibukan macam ni, kebanyakan orang dah mula merungut. Stress. Tension. Period. Senggugut. Semualah!

Dulu merungut sangat, belajar kat Russia ni relax la, apa la. Sekarang dah sibuk, baru boleh rasa oficially student medik, macam Husaini cakap (just now). Pian pulak, memang merungut di punya tidur terganggu, and dia tak dapat 'vocal rest' ala Mariah Kari. Memang pelik pelik third year ni. Aku pulak? Nak merungut tak dapat. Merungut sekadar dalam hati, tapi, rasa macam rindu sangat nak suasana macam ni. Sibuk, tak menang tangan, tak cukup rehat, kena stay up. Macam suasana SPM dulu. Aku perlukan stress macam ni. Tak perlulah aku pikir pasal awek, or about having a relationship pun kan. Gila. Dngan third year ni, relationship akan jadi disaster.

Apa apa pun, ni cuma short update. Mungkin dalam minggu hadapan aku akan agak bebas sedikit. Exam Surgery hari Jumaat ni. Sebab itu aku sibuk. Okeh dah penat. Hari ni cikgu lepas kelas pukul 6.15 petang. Sakit badan mak. Tapi bagus jugak, tengah tengaj puasa ni kan, benda benda macam ni la yang cepatkan masa. Haha.

K nak chow, salam.



Piau (kucing penulis) kirim salam

Location:Rumah Saya Di Volgograd

1 comment:

Siti Hajar said...

hafidz! blog baru dehhhh..... btw, 3rd year mmg busy! yang ponteng kelas seminggu lagi busyyyy nieeee.....
zzzzzzzzzzzzzzzzzz~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...