Tuesday, August 23, 2011

Velocity = Distance / Time

Salam,

Semalam hari aku menjadi awkward dan paling panik sepanjang sejarah aku pernah panik. Dah hampir 2 bulan dah aku stau dekat rumah. And sedar tak sedar, semalam baru aku sedar. Ada lagi 1 minggu lagi je dekat Malaysia ni. Dah nak berangkat ke negara Motherland Russia. Sedih. Benci. Kali ni agak awkward sebab, aku macam tak ready nak balik ke Russia. Seriously, cuti dua bulan pun rasa tak puas nikmat dekat Malaysia ni. Famili yang supportive macam ni. Makan minum yang tak payah nak pikir. Pusat beli belah yang banyak banyak. Sawah bendang untuk therapy stress aku.

I am sure gonna miss Malaysia.

Ada lagi 7 hari, setiap detiknya berharga. Aku rasa macam malas je nak bukak beg bagasi aku tuh. Tapi abah dah suruh semalam, so buat je la. Tak nak last minit punya keje. Nanti ade la benda tuh ini nak hilang/lupa. Yang penting VISA. Aku harap aku tak diduga dengan benda pelik pelik nanti dekat airport. Aku doa sangat. Tiket dari Moscow ke Volgo tak beli beli lagi. Aku suruh member beli, ada banyak pulak masalah dia. Ujian.

Tadi semua benda aku check up, and plan sebetulnya plan beg mana yang nak dibawa. Iyelah, aku taknak insiden sama berlaku macam tahun lepas. And ada dua tiga perkara lagi untuk diari yang belum aku siapkan. Banyak jugak tuh. Hurm, yang pasti aku nak balik dengan aman. Rasanya petang petang ni sesuai la nak buat benda tuh. Asar pun tak sembahyang lagi. Hish.

Anyway, got to go. Nanti nak usha usha dekat bazaar raya dekat Sungai Petani. Pergi lepas Terawikh baru happening. Suasana hari raya la katakan. Nak cari kopiah. Kepala aku dah besar rupanya. :)

Wasalam.

4 comments:

AlyB said...

haifdz, sempat raya ke tak kat malaysia?

Unknown said...

Sempat. Dua hari je.

Khadijah Iderus said...

"Kepala aku dah besar rupanya"

-.-"

Unknown said...

"And sedar tak sedar, semalam baru aku sedar"

Ini pun ayat keling -.-""""

Apa aku tulis ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...