Saturday, April 2, 2011

Sekali sekala

Sekala sekala selepas seminggu sibuk dengan test, aku kena la kemas rumah kan. and btw, aku nak kene keluar kejap lagi nak beli barang untuk buat custom made friendship bracelet. susah okeh nak cari barang-barang tuh kat sini. -.-", so aku prefer substitute. anyway, aku kena buat nota or something dulu before belah. berimanlah dengan al-Asr. =)

salam.

p/s: ye, aku dari kecik banyak buat benda yang budak-budak pempuan suka buat macam buat bracelet tuh la. cuma aku punya kemasan tak la sehebat pempuan, but well at least aku tau buat. haha. pempuan kalau taktau buat malu je. nanti aku post gambar apa yang aku buat. but semua benda ni faktor aku suka benda berwarna-warna. taktau kenapa but dari kecik aku obses dengan warna sebab tu la nota aku banyak warna (kalau aku suka cikgu tuhla) and selalu kena marah dengan abah aku sebab suka conteng dinding dengan warna. aku dulu hyper. sbg contoh: datang2 kat rumah orang, aku naik atas meja makan and lompat. -.-"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...