Tuesday, April 5, 2011

never hope for something

salam.

okeh ini entry untuk hari jadi aku. yeay. boleh rasa kan 'yeay' aku tak se'yeay' yang disangka. okeh, as expected from last night lagi, aku tau aku takkan dapat bufday yang diidamkan aku pun. haha. not that aku tak bersyukur bufday aku kali ni, but something do bother me this time. its like being wished secara tak ikhlas. i mean yeah, boys dont wish each other, because its awkward. but girls, seriously i never felt this deep much. i mean, kalau tak nak wish, just please dont wish me anything, if you wished me like giving me a shit, better tak payah wish, sebab merosakkan mood aku.

fine. ini sebenarnya benda kecil2 je berlaku hari ni. but sengaja aku besar-besarkan sebab ada benda besar berlaku and totally spoiled my 'great' bufday. firstly, esok fisio. last night lagi aku dah bad mood. tak guna kau fisio! tapi ni still faktor kecik. but, the worst part is......

the most expensive yet precious yet sangat disayangi yet sangat sangat aku amek kesah, teka apa jadi? teka teka teka?

putus tali.....
SALAH...

sebenarnya patah. ye PATAH PATAHHHHHHH PATAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. the moment dia patah, aku tau, ini petanda yang aku dah rasa akan jadi semalam. sebab tu aku tak happy, sebab tuh aku muka masam. sebab tuh aku rasa kosong hari ni. sebab tu aku rasa aku tiada sapa-sapa dalam dunia ni. sebab tuh aku sedih nak mati. sedih ni bukan sedih macam korang kene curi dompet. ini sedih macam salah satu pet kesayangan aku mati paham tak mati? so paham-paham la malam ni aku akan trauma. maybe seminggu aku tak boleh tido dalam igauan raket aku patah. even the moment raket hadiah kesayangan dari ayah aku patah time form 2 jugak dapat menyedihkan aku. lagi lagi la sekarang. so, apa yang jadi? aku sangat tak puas hati. cibai betol. aku nak menangis. ye aku nak menangis sekarang la babiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aku benci la babiiiiiiiiiiiii. raket aku yang paling mahal patah macam tuh. 

1 comment:

Khadijah Iderus said...

dah, dah. tarik nafas 3 kali, pegi amik wuduk.

relek k.


minggu depan antar baki raket-raket ko kat aku, aku jagekan, x de la sampai patah dua lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...